Då blev vi väckts nere på Öland av brandbud! Hela gården i lågor!!
Jag tänker på det varje år, när brandröken sticker i näsan från de jävla majbrasorna!!

Då blev vi väckts nere på Öland av brandbud! Hela gården i lågor!!
Jag tänker på det varje år, när brandröken sticker i näsan från de jävla majbrasorna!!

Så finaler!!
Jag, tänkte sätta in lite bilder från helgen då!
Tack för proffsig handlerhjälp!!
Qilah Grupp-4!!!
!