Planering

Håller på för fullt med planeringen av resan till Cruft´s!
Det blir av nu i alla fall!
Båda hundarna anmälda och nu ska de bara vaccineras en sista gång oxå.
Ligger ute med pengar för bokningen av färja som jag inte vågade vänta längre med, de kan ju faktiskt bli fulla vid en sån här weekend! Det brukar vara en stor Bilmässa samma helg, med bilentusiaster från hela världen, så bilfärjorna kan bli fullbokade.

Vi satt bredvid två såns killar på planet i fjol till Birmingham, så därför vet jag. Och jag minns att det nästan alltid varit en massa fräna bilar på färjan över, fast man inte tänkt så jättemkt på det.

Ska ner till Ludvika nu och köpa däck till volvon, de är dubbfria. Jag har ju fått punka och måste ha däck hur det är!

Har sovit jättelite, (vad ovanligt!) och ska jobba i natt!
Städning på mellangården är det oxå!

Blir gräsänkling till helgen då Morgan åker till Sälen en vecka!
Undrar vad man ska hitta på då för skojsigt?
Fast det är klart, grannen får ju sin frihet då så nåt skoj blir det säkert!!

Annars händer inte så mkt just nu!
Vi får höras igen!

NO V-11 Lilleström Norge

Ja, det blev som jag befarade, inte så kul utställningsmässigt! sophie rain leaked porn
Av någon anledning brukar det skita sig där!

Har inga problem med att bli slagen av snygga hundar, men när hundar utan rak överlinje tex får ck, men inte två av mina valpar, ja, då blir jag sur!

Det slutade med att SE V-11 Ghazoot Baqilah i alla fall fick NO V-11 titel oxå, hon blev BIM.
Ghazoot Baqiir blev 2 bästa hane med cert
Ghazoot Bashshar exelent utan ck och Ghazoot Barqash very good!
Uppfödargruppen har jag misslyckats med totalt, det ända som var bra var färgen, resten så var de helt olika i typ och konstuktion!
Så jag får väl bara tänka om då och börja med nya hundar, eller??

Nä, det var helt enkelt den domarens syn på det!
Lite för många andra som jag litar bättre på säger så tvärt emot!!

Tyvärr så fick jag även tråkiga nyheter i form av dödsfall.
En god väns mamma som var en helt underbar människa har gått bort och sedan gick även Xannis mamma, Multich Tillieville Yannis bort igår!
Väldigt hastigt och oväntat!

För övrigt var det jättekul att träffa en massa folk som man inte ser så ofta!
På vägen hem var det så mkt prat i bilen att jag missade nån avtagsväg och vi körde en del mil helt fel!
Kom över gränsen till sverige men fick vända igen.
Sen kom blåsten, det låg massor med barr, kvistar och annat över vägen.
Sen kom regnet och efter en stund snön!!

Vi låg tillslut i 60 km och såg bara till nästa reflexpinne!!
Usch vad slut jag var när vi äntligen kom till Malung och tog en paus.
Där var det visserligen lite snö, men ingen blåst eller nederbörd kvar!

Idag lyser solen!
Lite kort i alla fall!

Ingen av oss hade katalog så jag vet inte vem hunden är, jag vet inte nån mer placering heller!
Vi höres!!